Hejdå sommarlov...

Snart börjar skolan igen, vissa började i dag men det gör ej jag ;) börjar på onsdag. Då börjar mitt sista år på denna skolan , många minnen finns där ... :) sommarlovet har varit toppen , många saker som har hänt och många minnen:) nya 6 or som kommer till vår "stooora" skola. Kom i håg vår första dag , ingen visste var dom skulle och alla var rädda 😂 gulligt. Nu är vi äldst och ska njuta av det sista året. I morgon ska jag försöka avsluta mitt sommarlov på ett bra sätt genom att rida alla hästarna , och fixa allt i stallet. Sen på kvällen ska det bara bli jag , min ipad , lite gott och en bra film :) Nu ska det mockas och fixas lite i stallet , sen när hästarna kommer in ska pom och alicante ridas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0