SOMMAR

I dag är det verkligen skönt väder , lika dant som i går :) i går va jag på tävling i östra göinge med alicante , hoppade 95&1m. Första klassen var hon lite spänd men hoppade bra , jag glömde banan lite (hehehe) men vi klarade oss genom hela banan och det blev en VINST vår första vinst tillsammans ! Är så glad :) ! Andra banan var hon lite tröttare och varm , hon rev ett i grunden , jag skulle gjort henne lite piggare på banan så hon hade hoppat ännu bättre , men det är en sak som man tar med sig till nästa tävling och tänker på det extra mycket då. När jag kom hem tog vi ut alla hästarna i hagen och dom stod där i 5h typ. Jag låg och sola resten av dagen :) i dag ska alicante få ledigt och suri & pom ska arbeta. Schemat med tävlingar är rätt fullt nu , på torsdag är det tävling i osbyortens ryttarförening med pom ich suri , båda ska få hoppa 90&95 :) sen på söndag ska det bli lite dressyr , i åsbo ryttarförening , det är fuck cancer cup , alla startavgifter går till fuck cancer. Ska bli roligt . Och det känns bra att pengarna går till någit vettigt och inte onödiga saker.
Mi fina ängel ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0