Måndag ...

Så ... Då var helgen över och denna måndagen nästan också , shit vad fort det går. Skolan var lika trög som vanligt , inget speciellt hände. Ska snart rida pom och kanske longera eller rida suri. Alicante ska ridas ut eller lite lugnt i ridbanan. I morgon är det P&J med alicante pom och suri , pom ska hoppa 80 och kanske 90 , suri ska hoppa 90 och alicante 1m. Joppas att det går bra. Har anmält till årets första tävling , i trolleholm , med pom och suri , båda ska få hoppa 85 & 90 , taggad till 1000 !! ;) hoppas att Alicante går bra i morgon , hon har verkligen varit fin sista riden nu här hemma och hoppar bara bättre och bättre :) pom och suri är också på gång bra nu , ska bli spännande att se hur dom är nu :) nu ska ridkläderna på och pom ska sadlas , ha det bra alla ;)
Min fins alicante <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0