guld pnnyer ! <3

var ju på P&J i dag , tog bara med Pom och Suri eftersom jag inte skulle hinna rida fram ordentligt med Alicante för att det var riktigt många strykningar. hoppade Pom först , började med 80 , det gick inte jätte bra , vi var felfria men inte riktigt bra flyt och kom inte riktigt fint vid hinderna och hon blev lite stark och ville springa. ville ändå hoppa 90 med henne , det gick mycket bättre , det var mycket bättre flyt när vi hoppade och hon var lite lugnare , så det var bra :) sen var det Suri,s tur , framridningen gick super bar , hon var lugn och fin. på framhoppnigen var hon super , hon sprang inte alls iväg och lydde riktigt bra ! :) hon var riktigt fin i banan , hon rev ett hinder då hon blev lite stark och tänkte att hon skulle springa lite fortare än vad hon skulle , men annars var hon helt perfekt , om hon hade haft lite bättre kondition hade jag lätt hoppat 1m med henne , men det kändes inte rättvist mot henne eftersom hon var rätt trött. nu är man ännu mer taggad till första tävlingen :) nu ska jag kolla film och försöka sova , hoppas det går efter 3 nätters dålig sömn ..... :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0