frächt :3 <3

som det regnade i dag ..... inget roligt alls , rad bara suri eftersom ridbanan var ren katastrof. hon gick som en stjärna men det regnade så mycket så jag ville inte rida för mycket i regnet eftersom hon precis har blivit klippt , pom har också blivit klippt , båda var riktigt långa i pälsen så det behövdes verkligen :) i helgen blir det tävling i trolleholm , hoppas att det går bra , suri hon känns verkligen jätte bra , i går hoppade jag henne , det stod hinder kvar efter att jag hoppat alicante , hinderna stod på 1m ungefär. hon galopperade lugnt och fint , hon hoppade allt som stod där och rörde inte en ända bom , den känslan är helt obeskrivlig , oavsett att hon var lite trött hoppade hon högt och kämpade på , kapacitet har den lilla rackaren verkligen. har precis duschat och ligger i en ny bäddad säng härligt. ska titta på glee , är helt beroende av det så hejdå !! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0