Trött .... ^_^

I dag var en seg skoldag ........ Sega lektioner, tur att man har studiedag på fredag :) sköööönt !!! Då hinner jag rida hästarna i lugn och ro :) tvätta och knoppa Alicante till tävlingen och fixa allt annat. I morgon är en rätt chill dag i skolan , börjar med 80min träslöjd och några små lektioner 12:00 lunch och sen en liten 40min lektion och sen är det elevens val i 80min, kul :) i dag red jag Alicante och hon fick jätte fint , hon slappna verkligen av och jobba på :) Pom vet också riktigt duktig. Hon gick ner på tygeln och var riktigt fin i kroppen :) pappa longerade Suri , så det behövdes bara rida 2 st i dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0