Skola i morgon

I dag red jag bara Pom , hon gick superfint :) fick ner henne på tygeln i galoppen ordentligt och hon slappna verkligen av , tog några språng och hon hoppa verkligen upp i luften i stället för att bara springa och hoppa rakt fram utan en bra och fin höjd :) hela Kroppen var som en båge ovanför språnget (något som man inte är van vid henne , men det kändes verkligen riktigt bra). Red inte på Alicante eftersom vi upptäckte att hon hade ett sår mellan frambenen och lite svullne precis framför sadeljorden så jag ska se om jag kan rida henne lite lugnt i morgon :) På lördag ska jag tävla med Pom i munkaljungby , ska hoppa 90&95 :) ska bli kul att hoppa lite :) <3 i morgon är det upp tidigt inför skolan , så det blir nog att sova nu så att man orkar cykla till skolan ;) natti ;*
min fina ponny ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0