Dålig uppdatering , sorry :/

Har varit lite dålig med bloggandet sista dagarna :/ men , det ska vara full rulle nu ;) i dag var det en tråkig måndag som alla andra måndagar slutade 3 i dag. När jag kom hem höll pappa på att klippa Pom :) mycket päls hade hon :D red Suri i dag och hoppade lite med henne , gick riktigt fint :) duktig är hon :) hon kan hoppa högt , men tekniken är inte helt 100% än , men hon är fortfarande ung och lär sig fortfarande :) i helgen ska jag tävla i tågarp , ska rida cupen så det blir lite dressyr ;) inget som jag brukar tävla i men för skojs skull ;) hoppning ingår också , 1m :) taggad :) är riktigt trött nu och ska verkligen försöka sova :) natti alla :) ;*
min fina är då duktig och hoppar vattengraven lätt som en plätt <3<3 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0