Min bebbe är äntligen hemma igen <3

Wiii , i dag hämtade vi don :) han har varit hos en kille som ridit in han lite :) vi var och hälsa på han på fredag och då red jag lite på han , riktigt fin är han ! Vi bestämde för att hämta han i dag för att han var redo för det :) ska bli så spännande att utbilda en häst igen :) och så ung :) red suri i dag och hon gick fint :) Pom fick vila :) <3 i morgon är det skolan :( men ska kanske rida lite på don när jag kommer hem :) ska också rida Pom och suri för jag har tävling på lördag i stävie , suri ska få hoppa 80&85 och Pom 90&95 :) kul ska det bli :) är lite trött på regnet nu ...... Det har nästan regnat hela dagen och det regnar fortfarande :( ........... Lite mysigt kan det vara men inte alltid. Inte nu i alla fall för att jag vill ha mer sol och värme , inte minus grader och regn :( vill ha mer sommar och njuta av hästarna i hagen utan täcken som njuter av det gröna gräset och solen på huden, gröna löv på träden och kunna rida i linnen , inga varma tröjor som behövs eller extra varma strumpor. Nej , sommar är det jag vill ha , men ...... Det kan inte alltid vara det .
Min fina <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0