kooooompis!!!

wohooooo !!!!!!!!!!!!!!! i dag kommer min bästa vän till mig!! känner mig så glad ! det var inte så länge sen jag såg henne men jag saknar henne ändå jätte mycket. hon ska sova här och det kommer att bli super roligt, det är jag säker på. i går red jag tre pollar , pom och suri fick båda ett dressyr pass och don fick ta några skutt och galopperade några varv på han , riktigt fin galop. han hoppade så roligt , han vet inte hur han ska hoppa så det ser ju lite gulligt ut. men han var jätte duktig. i dag ska han också ridas , pom cch suri ska också ridas ,jag vet inte än vad jag ska göra med pom coh suri.
gillar dessa bilder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0