jäkla storm …..

fy f*n vad det blåste i går !! man kunde nästan inte gå ute och alla dörrar som kunde smälla igen gjorde det. huset knaka , och vi som bor i ett sånt gammalt hus, det känns lite farligt i bland , känns nästan så att taket ska blåsa bort. men nu är det över som tur , blåser bara lite nu men det är inte så farligt. jag kolla i ridbanan precis och ALLA hinder hade blåst omkull …….. härlig känsla ju (not). men nu står dom igen. det va lite jobb men det är fint i ridbanan nu. i dag ska pom och suri ridas , och kanske don också om pappa orkar/hinner hjälpa mig med honom. alicante ska kanske skrittas lite , hon har någon skada i bakbenet så jag får bara skritta henne. skrittade henne i skogen i söndes , skönt att få sitta lite på henne ändån :) ska klippa mig i dag , det blir nog bara att klippa topparna lite , orkar inte ända min frisyr så mycket , villa bara ha riktigt långt hår. i morgon är det träning tävling hos Royne Zetterman ska dit med pom och suri för att hoppa lite ,med dem , alltid bra med lite extra träning. på lördag ska jag tävla i perstorp , ska hoppa 85&90 med både pom och suri , spännande ska det bli med suri , det var länge sedan jag hoppa 90 på en riktig tävling med henne , det var förra året som var sista gången . så nu är jag extra taggad !! :) ha de bra alla , det kommer kanske ett inlägg till ikväll om hur dagen var ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0