Höst , kallt och regn

Dåligt med bloggen , sorry har inte riktigt haft tid. Men det ska rulla på nu igen :) i dag var skolan inte så jobbig , som tur :) när jag kom hem tog jag en lugn skogstur på Pom , riktigt skönt att rensa tankarna lite. Red inte suri eftersom det blev mörkt och det började regna , men hon ska få jobba i morgon. På fredag ska vi hälsa på min lille don som håller på att bli inriden , spännande att se han och kanske få sitta lite på han , om han inte är tosig ;) <3 men det är han säkert inte :)
hitta denna bilden , första tävlingen med Pom <3:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0