1 Oktober

Och då var det den 1 oktober , fy ... Tiden går så fort ! Man hinner ju nästan inte med . Innan man ens hinner tänka på snö så snöar det, man hinner inte tänka på jul och då sitter man vid granen. Nää vill inte ha det än , fy bara tanken på allt. Löven börjar bli gula och orange och massa fina färger , ser ut som i en saga på morgonen :) det är så förbaskat kallt , har bara tjocka och mysiga kläder på min och vinter jackan är älskad just nu :) i dag var skolan jobbig :/ jobbiga lektioner och allt. Red Pom i dag , hon gick riktigt fint :) det var kallt när jag red henne så hon gick ha lendtäcke . De andra fick vila i dag , ska rida den i morgon :) km ska det bli i morgon , kul ska det bli :) sen på slutet av dagen är det utvecklingssamtal .... Hatar det :/ :( :( Wääää !! 30 min ska man sitta och snacka om sina jävla betyg och hur man ska förbättra sig osv ....... Alltid samma tråkiga sak. Men man får st åt med det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0