Vinst !! :)

Min helg har bara varit bra ! På lördag var jag i Kullabygden och tävlade med pom och suri, hoppade 80 med pom bara för att hålla igång henne lite och hon nollade :) hoppade 90&95 med suri , det var debut i 95 . I 90 gick hon riktigt bra gick dubbelnolla och vann ! Vår första vinst tillsammans :) <3 kände verkligen att jag kunde ta bra svängar i omhoppningen och hon lyssnade bra på mig. 95 gick också bra , bara jag som klanta mig genom att glömma banan lite i omhoppningen hoppade 9an och glömde sedan vart 10an var men dev var faktist rakt framför mig (hur fan lyckas jag) hahaha men sånt händer någon gång i livet ;) om jag inte hade missat det hindret hade vi nog varit 2a där , hon gjorde i allafall sitt bästa och jag är riktigt stolt över henne , bra avslutning på sista tävlingen detta året :) I dag hjälpte mamma och jag till på storhäst tävling i Perstorp , bara halva dagen , inte så mogna bra ryttare som var där .... Så många som inte visste vad som dom höll på med och bara red hur dumt som helst ... Stackars hästar tycker jag då . Men det var vissa ryttare som red fina och lät inte bara hästen göra allt , dom red med känsla. Är nu riktigt slut i kroppen , ska snart sova och upp tidigt till skolan i morgon igen ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0