lite om förra helgen :)

i lördrdes var jag i dagstorp och tävlade där med bara suri , pom fick stanna hemma :) suri fick hoppa LD+5 och LC. i LD+5 var det bara en fas och han var felfri ,hon hoppade otroligt fint och allt känndes perfekt !!:) LC gick lika bra , var dubbelnolla och kom på en tredje plats ! :) hon är lite ovan med omhoppning fortfarande men hon lär sig fort. är verkligen glad med en sån fin ponny som jag verkligen känner att jag kommer att hoppa lite högre klasser med :) på söndag fyllde min bror år och det var tårta såklart , gott :3 vi stack till elgiganten för att han skulle ha en tv, så jag fick inte särskilt mycket gjort. men det gör inget. här kommer videorna från helgen :) http://youtu.be/7a6zwPzqbZ4 http://youtu.be/LoUi4mBxeHQ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0