Taggad

Hej ! I dag var det en toppen dag :) först så red jag Pom och hon var lugn och fin, hoppade också lite med henne och hon gick kanon bra ! :) sen red jag Alicante , hon var också riktigt fin hoppade med henne också , det gick också skit bra :) pappa longerade Suri , hon var lite busig i början men lugnade ner sig efter ett litet tag :) i morgon ska jag tävla med Alicante i åsbo's RF. Ska hoppa 90 & 1m , är riktigt taggad :) eftersom min mamma år medlem där så hjälpte vi till att bygga bana :) skit kul :)
Liten bild på Alicante :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0