Lite om mina hästar

Hej ! Någon undrade om jag kunde sätta ut namn vid bilderna på mina hästar , och det kommer jag att göra här :) Detta är Pom , hon är ett 9årigt sto , hon kommer från Frankrike och kom till Holland när hon var typ 2-3 år. Jag fick henne för 2år sen nu, och älskar henne mycket :) när jag fick henne var hon svår att rida och för het , jag har jobbat mycket med henne och mycket framgångar :) nu detta året är hon mycket lugnare om man jämför med när jag fick henne :)
Detta är Alicante , hon är ett 7årigt sto från Holland. Hon gick i hagen tills hon var 6år , hon blev inriden förra året. Vi köpte henne förra året när hon bara var inriden i 3 månader. Hon är riktigt snäll och lätt att rida , hon har alldrig vägrat, och hoppar alla hinder man ställer fram :)
Detta är Suri , hon är ett 7årigt sto från Holland . Hon är riktigt fin att rida och veligt känslig. Fick henne för ungefär 3år sen. Har tävlat lite med henne men inte mycket än. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0