Hejsan !

Hej,
nu har jag bestämt mig för att börja blogga. Ni kommer att få läsa om vad jag gör dagligen och mycket om mina hästar. jag hoppar på lokal nivå med mina ponnyer Pom D api de la mine, hon är ett sto som är 9år , riktig trevlig och snäll, satsar på LB med henne :) Min andra tävlingsponny är suri anouk , hon är ett sto som är 7år , hon har jag hoppat LD+5 & LC med, satsar på LB med henne också :) Har också en storhäst , Alicante , hon är ett sto 7år , hon har gått i hagen ändan tills hon var 6år. När vi köpte henne förra sommaren hade hon hoppat lite banor på 80&90 och det klarade hon mycket fint. Nu satsar jag på LB&LB+5 med henne. Ska hoppa P&J med po och alicante i morgon , ska hoppa 90 med båda och hoppas att det går bra. På fredag och söndag ska jag tävla i stävie det är en cup, var med på den förra året och hade bra resultat , kom 3a i finalen. men nu får det räcka för i dag , ha det bra alla :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0