härlig dag :)

i dag började jag dagen med p&j i perstorp med pom och alicante. hoppade 90 med båda. pom var felfri och alicante rev ett, mitt fel. eftersom alicante gick så fint bestämde vi oss för att hoppa 1m också för första gången, det gick riktigt fint oavsett hon rev ett hinder, är så nöj med mina fina pållar<3 nu är jag taggad inför stävie i morgon och på söndag med pom :) när vi kom hem fick hästarna gå ute lite och sen bestämde vi oss för att sticka till kullaberg. där gick vi lite och njöt av utsikten och såg 2st tummlare. efter det körde vi till höganäs och åt lite mat som var riktig god :) nu sitter jag hemma trött och nöjd :) hoppas att ni ochså haft en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0