fullt upp hela dagen

Hej!
har glömt att blogga lite på några dagar men nu ska jag göra det varje dag :)
i dag ska jag rida Suri , ska hoppa lite småhinder och ha några travbommar, hon är äntligen i gång lite efter att hon har haltat lite. sen ska jag rida Pom och ska nog göra samma sak med henne. med alicante ska jag hoppa lite högre hinder. sen ska det bli mycket städning i stallet :) Min helg kommer nog att bli riktigt bra , på fredag kommer min bästa vän sanjet , hon har flyttat till helsingborg i februari  saknar henne skit mycket. på lärdag ska jag tävla Alicante och Pom i Åstorp , ska hoppa 1m med Alicante och LD+5 & LC med Pom. sen på söndag ska sanjet och jag nog till byn och träffa en kompis och sticka till badet. kommer nog bli riktigt bra helg :) xxx lisa 


Kommentarer
sanjjet

Saknar dig med:( även om du siter mit emot mig justnu ♥:D haha

Svar: Hahahaha :)
lisaderover.blogg.se

2013-06-22 @ 23:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0