Bra dag

I morse bara ösregna det skitmycket , skulle egentligen hoppa km med Suri. Men efter som dom inte satte banan inne så strök jag mig , för jag ville inte låta hästen och mig själv bli blöt. Då stannade hemma i stället :) jag och mamma stack och kolla lite på tävlingen i åsbo RF på em och då var det torrt som tur , men banan var helt full av vatten. När jag kom hem så kolla vi på hoppning på tv lite och sen red jag Pom , hoppade lite med henne och hon var så lugn och fin !! :) hon hoppade så fint :) i morgon ska mamma och jag försöka hitta fina vite ridbyxor , och lite andra saker som jag kan ta med till Vimmerby i augusti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0