Både bra och dålig dag .

Hej :) 
i dag var jag på tävling i Åstorp med Pom och Alicante . Hoppade 1m med Alicante , fick ett tidsfel men hon hoppade riktigt fint ! :). Med Pom hoppade jag LD+5 , vann den klassen !! :) LC gick inte bra. I början hoppa hon bra men i omhoppningen gick det fel .. Hon kom mitt i en oxer och flög omkull, jag låg på marken och titta på Pom som låg på ryggen med en bom på magen :( blev riktigt skrämd och som tur var hon inte skadad eller något sånt , bara ett litet skavsår på benet :( sånt vill man inte att det ska hända igen :(  men detta är bara något som man ska glömma :) xxx


Kommentarer
Cajsa

Grattis till vinsten :)
Skönt att ingen av er blev allvarligt skadade!

Kram Cajsa :)

Svar: Tack :) och grattis till dina fina rundor :) Ja det var verkligen tur !
Kram Lisa :)
lisaderover.blogg.se

2013-06-22 @ 22:08:42
URL: http://cajsajohansson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0