Super tävlingsdag !!

I dag började dagen med att hästarna kom ut kl kvart över 6 i morse :) jag fixade allt inför tävlingen och kunde ta det lite lugnt :) tävlingen började kl 1 , i Ljungby , så vi körde ungefär kvart i 12. Kom fram lite över 1 :) jag hoppade först med Pom , det var LC , hon var dubbelnolla och det blev en fjärde placering ! :) Alicante hoppade jag 1m för andra gången och var dubbelnolla , och en fjärde placering !! :) är riktigt stolt över polarna ! <3 på vägen hem stack vi till gotteboet :) lite gott är aldrig fel ;) i morgon ska Pom och Alicante få vila och Suri ska ridas :) ska lägga upp videorna senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0