Nöjd ;)

I dag började jag dagen med att jag tog ut hästarna tidigt. Det tyckte dom om mycket :) pigga och glada var dom :) dom gick i hagen i ungefär 4h. Jag mocka och la mat till dom innan dom kom in. Jag målade lite på min sadel kista , den är röd nu :) det var för varmt att rida på dan , så jag red på kvällen i stället ;) red Alicante och hon gick mycket fint ! Galopperade i hagen , vilket hon tyckte om veldigt mycket :) <3 i morgon ska vi kanske till stranden med Pom och Alicante :) spännande eftersom jag aldrig varit på en strand med dem :) ska se om dom vågar gå in i vattnet ;) ska bli kul att se hur dom reagerar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0