Grym ponny !! ❤❤

I dag var jag och tävla i hästhagen med alicante , hoppade 1m 2x . Första rundag rev hon ett, i andra fick vi ett tidsfel :/ men hon hoppade riktigt fint ! :) <3 när vi kom hem fick dom stå inne efter som dom redan hade varit ute på morgonen :) red pom nu på kvällen , hoppade lite och hon var helt perfekt !!! Hoppde lite 1.10 !! Hon kunde bara inte vara bättre !! ❤❤❤❤👍👍👍👍👏👏 Och nu är jag så jäval taggad till vimmerby !!! Längtar dom fan ! Haha ;) åker på torsdag och åker hem på söndag :)
lite bilder på mitt sadelskåp som var pappas innan , vi har målat och gjort det fint igen ❤😊👍😍👌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0