Glad :)

Hej , har inte bloggat på några dagar eftersom jag inte riktigt orkade. Men nu ska jag försöka blogga varje dag :) i helgen var jag i dagstorp hela helgen och tävla , dagstorps ponnyderby . Det gick super bra för mig , jag red LC rundan , första dagen nollade vi och kom på en andra plats!! :) andra dagen rev hon sista hindret i omhoppningen men det blev en sjätte plats !! :) i finalen rev hon ett i grunden . Är super nöjd :) :) !! I går var vi på stranden med hästarna , vi hade med oss Pom och Alicante :) det var riktigt roligt :) Pom vågade inte gå i vattnet , då mamma fick hjälpa henne lite och då gick hon i, det blev några höga språng när det kom stora vågor men hon var riktigt duktig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0