Frågestund :)

Ska ha en frågestund i kväll :) skriv era frågor här :)


Kommentarer
Felicia

Mål med Alicante och Pom?
Något du skulle vilja göra med dina hästar innan sommarens slut?
Någon du saknar ?
Hur många djur har ni?
Något du skulle vilja testa? Ex western, gymkhana, galopp osv
Vilka bloggar läser du?
En person du skulle vilja träffa?
Vem skulle du testa vilja vara för en dag?
Favoritfärg?

Lång man/ kort man
Bett/bettlöst
Fälttävlan/dressyr
Western/fälttävlan
Galopp/trav ( tävling)
Rosa/ lila
Blå outfit/ röd outfit
Hund/katt
Malin bayard/ Roffe

2013-07-17 @ 23:34:42
URL: http://feliciaericsson.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0