Förlåt för dåliga updateringar....

Har haft rätt mycket att göra och mycket annat att tänka på , så har inte riktigt tänkt på att blogga. Men i alla fall . I morgon ska vi till Vimmerby , jag har packat och samlat ihop grejer i dag.i morgon ska jag packa det sista innan vi kör . Ska longera pom i morgon och rida Alicante lite :) i dag hoppade jag med pom och hon var riktigt fin :) hoppade lite med Alicante också , hon var också riktigt fin ! :) är riktigt spännande att åka så långt för första gången på en tävling och övernatta , har aldrig gjort det innan , men jag är säker på att det kommer att bli super roligt !! :) jag kommer inte kunna blogga när jag är borta för jag har bara internet hemma , men jag kommer berätta om hur det var och resultaten när jag är hemma igen på söndag :) ha det bra alla !! :) :*


Kommentarer
Nathalie (McGyvers ägare)

Fin blogg, jag undrar om du hade kunnat skicka några bilder på McGyver när han var lite yngre. Det skulle varit roligt att ha? :)

Svar: Hej ! Tack , din blogg är också riktigt fin ! Jag kan kolla om jag har några bilder , och kommer att skika dom till dig om jag hittar några :)
lisaderover.blogg.se

2013-08-10 @ 18:33:55
URL: http://nathaliekongshoj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0