Duktiga pollar i dag :)

I dag red jag Pom och Alicante på anläggningen i perstorp . Red Pom först , hon tyckte att allting var läskigt för att det blåste rätt så mycket , men hon blev lite lugnare efter ett litet tag :) hoppade bänken med henne och det gick riktigt bra :) hoppade också lite småhinder :) därefter red jag Alicante , hon var lugn från början och super att rida :) hoppade bänken med henne också och det gick super bra :) hoppade lite hinder på 1,10 också , hon var så fin ! :) på torsdag till lördag ska det bli ponny derby i dagstorp !! :) taggad som fan !! Ska hoppa LC rundan med Pom och 1m med Alicante på torsdagen :) är riktigt taggad :) :) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0