One direction !!!!!!

Hej . Här kommer lite om förra helgen och dessa dagar som har gått :) i kördes tävlade jag ju i åsbo's RF , i båda klasserna blev jag 4a !! Duktig polle :) <3 sen på söndag körde vi gokart , skit kul var det !! Det var i Malmö :) på måndag var det vanlig skoldag , inget speciellt och tisdag var lika dant :) i dag så efter skolan så red jag Alicante och efter det så stack jag och tre andra kompisar till Hässleholm bio och kolla på one direktions nya film , This is us , skit bra film med många av deras låtar i och mycket av deras bus <3 hahahah mycket skratt och sång i hela bion , skit mysigt med många som vi inte ens kände ,haha ;) nu är jag skit trött och ska sova :) natti alla ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0