Ny dag nya tag :)

Förlåt för att jag inte uppdaterat på länge nu ..... Kände inte riktigt för det :) men nu ska jag ta tag i det igen :) på lördag var jag och tävlade med Alicante i perstorp , hoppade 1m och debuterade 1.05 :) hon rev ett i omhoppningen i 1m och kom lite utanför placeringarna , i 1.05 rev hon också ett i omhoppningen , om hon inte hade gjort det hade vi kommit 2a !! Är riktigt stolt över min fina :) <3 i går var jag på stranden med pom och suri , en tjej som heter emma red suri :) det var stora vågor med efter ett litet tag vågade båda gå i :) riktigt trevligt var det :) i dag ska jag rida pom och alicante :) ha det bra !! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0